Besök.

Eftersom min storasyster Therese och hennes dotter Julia har varit här så har vi haft så mycket att göra. Vi har varit på Ikea, Väla, Familia så när vi har kommit hem så har vi varit helt slut :p Så det är anledningen till att jag inte uppdaterat.. Men nu har jag tid över för idag har vi bara varit i affären och på BVC med lilla Bella =)
 
Imorgon åker Therese och Julia hem, och då blir det bara jag, Billy och Isabella (lilla familjen) här hemma så det ska bli skönt att bara vara vi igen =)
 
Lite bilder under de 3 dagarna systern har varit här.
 
Isabella med sin nya rosett hårband :)
Julia med sin kusin Isabella.
Therese och Julia, och lilla Bella ligger i vagnen.
 
Julia på Lindex.
Billy, Julia och lilla sötnosen Isabella.


Kommentarer
Mormor

Söta barn och barnbarn jag har ;) Och även svärsonen e jue söt ;) Kan bli lite mycket ibland så det är väl rätt så skönt att det bara e ni igen. Fast det e roligt med besök. Älskar er allihopa massor <3 <3 <3

2013-03-27 @ 17:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0