Efterlängtade helg.

Fredag idag och älsklingen är ledig denna helg, så skönt! Det händer så mycket i Bellas liv nu och han går miste om så mycket, och hon saknar honom verkligen om dagarna. Hon skiner upp som en dag när hennes pappa kliver in genom dörren när han kommer hem från jobb. Det leendet värmer våra hjärtan.
 
Dagens planer kan tyvärr inte bli så mycket då Billy slutar 19.15 ikväll, så hela denna dagen har gått. Kvällen har vi tillsammans och det blir bara mys för hela slanten. Imorgon kommer mina föräldrar hit och vi ska göra middag tillsammans och förhoppningsvis lyckas vi kanske se en film om Bella sover gott det vill säga =) Så det ska bli mysigt!
 
Jag har kollat runt lite på andra bloggar och även vänner på Facebook som redan har smyg julpyntat med både gardiner, tomtar och ljusstakar.. Jag önskar jag själv kunde göra det med, men inte så lätt när man inte har någonting. Berättade ju här varför vi inte har en enda julsak. Jag får nöja mig med tända ljus och skön stämning så länge. :) .. Igår kom våra julkort vi beställde och vi blev jätte nöjda! :D Ska visa kortet senare!
 
 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Far&dotter kärlek! :) Så himla mysigt! Kontakta oss gärna på mailen då vi inte vill skriva ut vart vi bor för alla direkt :) Ha en fin kväll! :)

2013-11-15 @ 15:56:24
URL: http://twoplusone.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0