Julpynt.

I vår förra lägenhet så råkade vi ut för brand i källaren och bland annat vårt "rum" blev helt brand skadat. Så alla våra saker fick slängas och det som tog mig hårdast var nog min egna gjorda Twilight Tavla med deras autografer på! (varför skulle jag lägga tavlan i källaren?!?!?!) för det är något jätte värdefullt för mig och att få Robert Pattinson, Kirsten Stewart, Taylor Lautner och Ashley Greenes autografer är inget man direkt kan ersätta eller få vara med om igen någonsin! För detta var ju på två olika FAN Event i Stockholm, det ena hölls  2010 och det andra 2011. Så jag är fortfarande väldigt ledsen över det.. Jag har ju bilder och så, men ändå! :(
Och det andra jag också blev väldigt ledsen över var alla våra julgrejer blev förstört. Så vi har inte en enda julsak.
Inte alls kul, så får se om det blir lite julshopping sen, för jag har redan gjort en liten lista på vad jag hade velat ha. Sakerna kommer i från Rusta och Biltema.
Jag har velat ha en vit julgran länge och nu tror jag att jag har fått vänta länge nog. (:
 
 


Kommentarer
Mathias

Men gud vad tråkigt och nej det är ju inte lätt att få tillbaka sådana autografer.. tråkigt att höra.. Ha en fortsatt fin kväll! :)

Svar: Svar: Ja, det är jätte tråkigt =( .. Ja, detsamma :)
caroline

2013-11-14 @ 22:04:03
URL: http://twoplusone.se
Robin

Fy fan vad surt :S Ledsen alltså...Jag förstår dock inte varför du inte placerat talan i ett bankfack eller liknande?

Jag fick nämligen själv dra den lärdomen efter en källarbrand för ett par år sedan. Som tur är var det dock mest skräp som brann upp.

Men det kunde ha slutat mycket, mycket värre...

2013-11-15 @ 15:14:02
URL: http://thegamingground.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0