Torsdag.

Då var det torsdag, det har faktiskt gått snabbt men ändå långsamt denna veckan.. Eftersom jag har bara suttit själv med Bella medans mannen är på jobb. Så vi har fått underhålla oss själva genom en massa lek och bus, och även klämt in någon liten mys stund då Bella gärna leker hela tiden när hon är vaken så vill hon inte mysa så mycket. Så denna vecka har det inte hänt något speciellt, bara det gamla vanliga. Förra helgen på fredagen så passade mina föräldrar Isabella, hon sov där till lördag för jag och Billy skulle få lite ensam tid (vilket behövs!)
Så jag och Billy stack och åt kina mat och kollade film resten av kvällen, hade det jätte mysigt och självklart saknade vi Bella men vi var lugna för hon var hos sin bästis ju! (sin mormor) =)
 
Och då på lördagen åkte vi hem till mina föräldrar och skulle hämta Bella samt att vi pratade lite.. Dem berättade hur det hade gått och vad de hade gjort. Och det var kul att höra att det hade gått jätte bra och de hade haft det mysigt på morgonen då de alla 3 hade legat i sängen och busat! :)
 
Nästa gång jag och Billy ska iväg själva blir nog den 25e på fredagen för på torsdagen där (24e) firar vi 7år tillsammans. Så då ska vi också ut och äta något gott och kanske även göra något. Och min storasyster kommer ner hit till mig några dagar innan och hon erbjöd sig även att hon kunde passa Bella medans vi var borta på kvällen. Så det var snällt! Och det känns bra att det är min syster, för hon och Bella tycker om varandra jätte mycket och har alltid skoj, så det ska nog inte vara några problem.
 
J a g o c h  B e l l a h ä r o m d a g e n
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0