Välling.

Vi har alltid köpt Baby Semp välling till Isabella.. Och hon verkligen älskar den. Men fick tips från min storasyster att köpa riktig välling, så vi gjorde det i fredags, köpte ett stort paket med 20liter för bara 129kr, super billigt tyckte vi. Men Bella har nu ätit den vällingen i två dagar och hon äter knappt...Så jag sa att det funkar inte, kanske gillar hon den andra bättre.. För nu ikväll så sa jag det att hon har tagit någon klunk i varje flaska hon har fått idag, så Billy fick sticka till affären precis och köpa Baby Semp3 och då drack hon en hel flaska!
 
Billy blev lite ledsen i ögat när han inser att den nya vällingen som var SÅ billig tyvärr inte kommer användas just nu, eftersom Bella har hittat sin favorit. Den är mycket dyrare, men har man hittat sin favorit så har man. :)
 
 
 


Kommentarer
Martina

Vi använder Nestles Päron välling fulkorn. Den gillar våran lilla kille. Den är lite mer mättande än tillskottsnäring och jag antar att de är godare med lite smak! Sen kan hålet på dianappen vara för litet. Vet att vissa små fullkornsbitar har fastnat ibland om vi använt storlek 3.

2013-10-28 @ 11:18:44
URL: http://maertina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0