091202

Heej alla =)
Jag färgade som sagt mitt hår igår kväll, och jag kan faktiskt
inte se någon direkt skillnad, mer än lite vid utväxten och typ under det
översta håret om man säger, är lite ljusare. Det ser nog liite konstigt ut,
så jag är faktiskt lite besviken. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken?
Kanske får köpa en till, så får sticka iväg till affären sen och köpa en.
Det är så tråkigt när saker och ting inte blir som man hade velat.
Menmen, ska inte hänga läpp över det.. Redan onsdag idag, tiden går snabbt!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske får sätta upp en tvättid senare,
då hela tvättkorgen är full! Imorgon är jag och älskling bjudna på middag hos
mina föräldrar, och det kommer nog bli mycket mys, saknar mina föräldrars
mat, man förstod nog inte innan när man bodde hemma hur mycket man
uppskattade sina föräldrar. De gör ju otroligt mycket för en, städar, tvättar,
lagar mat, osv. Fast sjävklart är det roligt att ha eget med sin pojkvän. Fast
man saknar endå sitt eget rum hemma hos mina föräldrar.. hihi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0