Krångligt

Förstår inte vad som har hänt med alla mina inlägg i kategorierna!
För ett tag sen skapade jag nya kategorier och drog sen rätt inlägg till rätt kategori.
Men har märkt nu att många av mina inlägg har försvunnit. Fast att dem är kvar här inne i arkivet
så syns dem inte där ute på bloggen. Förstår inte vad som har hänt faktiskt. Det fattas mycket
Dagens Outfit, och även äldre och nya inlägg hittar jag inte längre. Jag är rädd att jag har råkat
ta bort någon kod i kodmallarna eller något så det är därför kanske? jag vet inte.
Har någon av er råkat ut för detta? Vad gjorde ni isf?

Jag vägrar faktiskt skaffa en ny blogg och göra allt från början! Ush =/



Kommentarer
agge

SV: Du med :)

2009-12-17 @ 20:11:09
URL: http://aggeoa.blogg.se/
therese

jaha oj vad duktigt av dej skulle du kunna hjäpa mej och sätta in 1 lr 2 bilder? kram

2009-12-18 @ 08:44:10
URL: http://thizzii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0