MAJ MÅNAD SLUT

Hejsan svejsan! förlåt för min dåliga uppdatering, får skärpa mig lite.
Men nu ska jag skriva lite om hur min helg har varit!
Kan börja med att jag fyllde 20år i fredags, det blev en lugn dag faktiskt,
eftersom jag inte mådde så jätte bra, skum huvudvärk varje dag! konstigt men sant.
Så fredagen blev lugn. Lördag så var det födelsedags fest för mig och min bror
som blir 24år idag. Så det kom en massa folk och sånt hit. Blev jätte lyckat,
fick presenter/presentkort plus en navel piercing hos Gecko i Helsingborg.
Fick papper och rengöringsmedel också, så nu ska jag bara ringa och boka tiden!
Snacka om att jag är lite nervös. Vissa säger att det känns ingenting,
medans andra säger att det gör skit ont. Men jag är ju inte så jätte petig,
jag har ju tattuerat mig tre gånger, och piercat öronen, varav två stycken
har jag gjort hemma. Så detta borde väl inte vara så farligt! Iaf festen blev
 jätte lyckad som sagt, jätte trevligt att träffa folk som man inte har sett på ett tag.
 Sen vid 10 på kvällen drog jag, Billy och storebror till Top Spin, vi spelade biljard
 några gånger, och vet ni vad!? jag vann pengar ännu en gång på Jack Vegas,
så det blev gratis biljard och gratis dricka, damn im good! haha!
Söndag idag, även min brors 24års dag, plus att det är sista dagen i maj.
Herregud vad tiden går snabbt. Sinne! Jag var på väla med babe idag,
köpte shorts, skjorta, väska, strumpor och ett nytt pyjamasset som består
av ett linne och ett par shorts. Jag älskar att shoppa!!



Kommentarer
Kanja

NU FÅR DU GÅ PÅ SYSTEMET!! ;)

2009-06-01 @ 00:14:49
URL: http://kanja.blogg.se/
jag

jajamensan ;D

2009-06-01 @ 00:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0