091128

God morgon, jag vaknade för ett tag sen! Så skönt att soooova
ut =) hihi! Älskling ligger fortfarande kvar i sängen, snart går jag och
hoppar på honom! Iallafall, idag ska jag och älskling till mina föräldrar igen,
vi ska hjälpa dem med det sista till julbelysningen där ute, sen så skulle mamma
baka idag så då måste man ju vara där och... äta? haha! Nä, men jag hade tänkt
hjälpa henne. Senare ikväll blir det nog att vi kollar på film med dem och har
det mysigt. Jag tror att det blir så iaf. Så att så ser planerna ut idag.
Ska nog gå en runda eller två inne på familia också, jag måste hitta
en sådan lång kofta, jag ger inte upp!
Men ja, nu ska jag äta frukost och sen fixa till mig.
Håret stretar åt alla håll, såå sexigt! Haha, not!
Hoppas ni får en jätte bra lördag sötnosar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0