damn it

Fanfanfan, Celia från Top Model åkte ut i kvällens avsnitt.
Tyckte/tycker hon är väldigt unik precis som Tyra Banks sa,
hon är väldigt speciell. Speciell look liksom! Tycker verkligen inte om Teyona
och Aminat. De är sämst! Så nu hoppas jag att Allison vinner Top Model.
Annars blir jag ännu mer argare, haha =)

Vi hade som sagt lite gäster här innan idag, det var
trevligt, dock så stannade de inte så länge. Men så kan det vara.
Så har bara tagit det lugnt idag med älskling.
Jag har även kollat på bärbara datorer inne på OnOff.se,
Hittade en som är väldigt intressant, så får se om det blir
något där, hoppaaas! Vill inte ha min stationära mer, då jag är en
person som ena stunden kollar på tv, andra stunden så ligger jag i sängen
så att ha en bärbar data hade varit jätte skönt, för man kan ta med
den överallt! Och när man går och lägger sig och känner att man
inte riktigt kan somna, så kan man bara dra upp sin bärbara.
Ja ni fattar =)
Välsigt smiiiidigt med en bärbar dvs.

Hoppas ni har haft en super bra helg mina söta läsare!♥



Kommentarer
gina

jag är bara glad att celia åkte ut^^hehe...

2009-11-15 @ 22:15:26
URL: http://ginaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0