köpt

Var precis i affären och köpte två tidningar, en lypsyl och choklad!
Man fick en SATC (sex and the city) fashion dvd på köpet när
man köper Plaza, kunde inte låta bli att köpa den då.
Sen är såklart min stora idol på framsidan! (Mischa Barton)
Och sen så köpte jag tidningen Chic, massa skvaller om
bl a Lindsay Lohan, undrar hur det är med henne egentligen?
Har bara läst en massa dåliga saker om henne, hon har kollapsat,
hon har gått ner i vikt, hon är singel, hon är förkrossad, osvosv!
Stackaren, hoppas att allt fixar sig för henne.
Och sen var där en massa annat intressant som kläder och sådant!
Självklart måste man ha något gott att äta medans
man läser? så då valde jag kinder maxi choklad, SÅ GOTT!
Och mina stackars torra läppar ska smörjas in med lypsyl!



Kommentarer
kamilla

Snygg blogg!:)

2009-11-24 @ 00:16:44
URL: http://kaamilas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0