love

Ååh, jag älskar att sjunga! Sitter här och sjunger till Celine Dion, Beyonce och U2&Mary J. Blige, haha! Folk säger att jag ska gå med Idol, och att jag ska släppa en låt! Värmer mitt hjärta varje gång att höra sånt! Men jag hade inte turen med mig alls när jag sökte Idol nu i år. :/ Hörde senast ikväll från Andre - SÖK IGEN DÅ!  Haha, ja.. det kanske jag ska göra? Vem vet. ;)

På tal om Idol, ikväll åkte Rabih ut, och jag kan säga som såhär att det var lika bra att han gjorde det.
För det verkar som om han inte har mer att bevisa, han är charmig och har ett smittsamt leende,
men that's it! Han har inte allt som krävs, han klarar inte höga toner så jätte bra och klarar mest bara
av att sjunga R&B, visst vi alla är ju olika, den sjunger bara rock, den andra sjunger bara pop osv. Och Rabbih
sjunger endast R&B. Så tror det var därför han rykte ikväll, han är lite förutsägbar om man säger.
Jag hejar fortfarande på min favorit Erik! :D För han kan fan sjunga ALLT! Och ikväll kickade han ass!
Publiken och juryn stod upp när han hade sjungit klart! Riktig shooow!



Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: haha, nu dödar du mig men jag tkr erik är sjukt TRÅKIG! ååhhhh :P TOVE ÄR BÄST! ;)



jo, jag mår brabra!

vad gör du då? :P

2009-11-07 @ 13:52:42
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0