Sådär ja

Nu har vi pyntat klart och även fått i oss lite mat.
Sitter just nu och tittar på gamla bilder, bl a på bilder
där jag var blond och när jag hade det ljusbrunt. Är så himla
sugen på att färga det lite ljusare, för min utväxt syns så himla snabbt
när jag har det såhär mörkt som jag har det. Orkar liksom inte färga det
mörkt varannan månad, då väljer jag hellre en ljusare brun färg som matchar
lite med min naturliga hårfärg som är mörkblond.
Vill även gå till frissan snart och tunna mitt hår, det har blivit
rätt så tjock och lite sletet. Så det behövs klippas lite.
En annan sak jag vill är att jag vill ha det lika lång som jag hade
förr, jag hade jätte fint långt hår, sen fick jag värsta rycket och
klippte upp det till axlarna. Vet inte varför jag gjorde egentligen,
jag ville väl prova på något nytt. Visst, jag har ju passat i halvkort
det är lättare att sköta och det blir mer friskare.
Jag köpte faktiskt hårförlängning för ett tag sedan, har använt det
någon enstaka gång, blev nämligen lurad. På annonsen stod det att
det tålde färg och man kunde använda plattång m.m med det.
Men när jag en dag skulle locka det, så blev hela håret katastrof!
Så skrev jag det till personen som sålde det, tror ni hon brydde sig?
nej! Blev skit förbannad..
Så jag får låta det växa växa växa!
Finns det förresten något tips på hur det kan växa fortare =)


Jag som blond och långhårig!
(klicka på bilden för att förstora)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0