Superduperkul

Rubriken talar för sig själv, det har varit superduperkul idag!
Åkte hem till mamma eftersom hon fyllde år så hon hade kalas.
Vi åt massor med kakor och pratade om exakt allt, och sen så ville
jag överraska mamma att sjunga en av hennes favoritlåtar som är
Keep Bleeding med Leona Lewis, så jag började sjunga och hon blev otroligt
glad och rörd! Efter jag hade sjungit lite så började plötsligt alla släppa loss,
morfar låtsas spelade på en guitar hero gitarr, pappa höll på med keyboarden,
och min moster dansade loss. Det blev alltså en riktig show hemma hos mina
föräldrar. Men fy så kul vi hade! Jag blev så glad också att alla tyckte jag sjöng
jätte bra. Även om jag aldrig vågat sjunga ut riktigt inför folk så ville jag endå
göra mitt bästa till min mamma. Det är faktiskt jobbigt att inte kunna sjunga ut
inför folk, eller ja dem enda jag har sjungit ut för är väl den där fejk juryn i Malmö,
eller ja, jag sjöng kanske inte riktigt ut, för jag var så nervös så jag trodde jag skulle
dö. Sen så har jag sjungit ut för älskling såklart. Och han tycker jag är jätte duktig och
ska sluta vara rädd för att sjunga. Så idag släppte jag loss, och gjorde mitt bästa som
till slut blev något väldigt bra och roligt. Så det blev inget annat än lyckat! =)

Just nu sitter jag bara här och slappar med älskling, han sitter brevid och spelar
på sin data. Förresten, när vi var i affären efter vi körde ifrån kalaset så köpte jag bl a
en hårfärg, den heter Satin Mörkblond, eftersom jag för det första har mörkblont hår och
inte haft min naturliga hårfärg på jätte länge så hade det varit kul att färga det till just
mörkblont, och för det andra så vill jag ha lite ljusare färg nu, är riktigt sugen på det.
Så får se om vi färgar det ikväll eller imorgon! Det var iaf en snygg färg, vet inte riktigt vad
satin står för? Men iaf!

Slänger även in Dagens outfit strax! =)

Vad har ni själv gjort idag snyggingar? ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0