Tillbaka

Hej sötnosar!
Nu har jag och älskling kommit hem och vi har även hunnit laga middag
och ätit. Så nu tänkte jag skriva vad jag har gjort idag.
Först så stack vi till Ikea, där jag köpte en spegel. Vill ha en stoor
spegel (älskar speglar) så det blev en sådan. Vi köpte även lite andra
småsaker därifrån. Senare begav vi oss till väla där vi gick in snabbt till
h&m för älskling skulle köpa vax och jag hittade en snygg lång huvtröja som
jag köpte. Där var sjukt mycket folk på väla så vi stack till familia istället
där jag hittade en annan tjocktröja på h&m, en röd med sån skönt material på insidan.
Gick även in på Gina Tricot, där jag köpte en t-shirt och ett linne. Sen så köpte jag
ett par sloggitrosor på Triumph, älskar deras trosor! Så himla sköna!
Det var nog allt vad jag kan komma på, nu ska jag visa bilder på kläderna =)

Börjar med dagens outfit;
 
  
(KLICKBARA BILDER!)

Vit tröja; Bikbok
Lång väst; Gina T
Jeans (själv gjort hålen) Bikbok
Lackleggins (under byxorna) Gina T
Skärp; (riktigt coolt) Cubus
Stövlar (favoriterna) Sko Rönne
___________________________________________________________________
Detta har jag köpt:
 
Långa huvtröjan och tröjan med det sköna innehållet från h&m.
Gråa 249:- Röda 299:-

  
Loggi trosorna, och tröjan samt linnet från Gina T.
trosorna 99:-/st T-shirten 99:- Linnet 129:-


Spegeln jag köpte, den ser inte så stor ut på denna bild,
men den är 70cm bred och 160cm hög. =) perfekt!
549:-



Kommentarer
DIAMANT

hejhej:) tack tack..:) men skickade du ett automeddelande eller??.. :P

snygg header!=)

2009-11-26 @ 10:58:21
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Leia ♥

Alltid roligt med ikea!

2009-11-26 @ 11:42:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
MARILENA

Tack :)

2009-11-26 @ 12:55:51
URL: http://marilena.blogg.se/
Ida

Snygga grejer! Linnet var jättefint! :)

2009-11-26 @ 13:14:41
URL: http://idathewiseone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0