Still awake.

Självklart är man fortfarande vaken, finns ingen anledning till att gå och lägga sig tidigt, det är ju helg. :D Och det bästa är ju att man kan sova ut, woho! Ska stänga till dörren så långt det går men inte för mycket eftersom katterna måste kunna gå in och ut från rummet, och eftersom vi har tonat vårt frostade fönster så blir ljuset inte lika starkt, synd att man inte hade öronproppar också så hade det varit super, då kan man verkligen inte vakna för små ljud eller telefonerna, haha! Och just när jag skrev detta ringde mamma, haha! Jag sa till henne att det var bättre att hon ringde nu än imorgon bitti, hon bara skrattade.

Jag måste även leta efter ett par studentskor, hittar inga snygga som jag riktigt fastnar för. Sen är jag inte så förtjust i vita skor då de blir så smutsiga snabbt, så dem är ju mer eller mindre bara för studenten och då ska dem inte kosta så mycket. Jag lägger hellre ner pengar på saker och ting jag använder mer än lägga ner en förmögenhet på jag ska ha max 1 gång, låter ju rätt så vettigt? Men ja, keep on looking after shoes!


Klackar är ju såå snyggt, men sen samtidigt är det skönt att gå med platta skor om man ska hoppa och studdsa en del, haha! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0