Hej!

Ush, det har varit en lång dag idag och jag längtade efter sängen direkt när jag steg upp kl halv åtta imorse. Jag var nämligen i skolan till klockan 12, min utbildning börjar idag! Förra måndag var som sagt bara upprop! Det gick bra iaf, mycket prat och det är inte roligt att sitta och lyssna när man är typ 30pers i ett litet rum, då är det chans att man somnar, haha. Efter skolan cyklade jag hem igen till älskling, vi beslöt oss sen för att fortsätta lite med bilen, så det gjorde vi. Har även varit iväg på lite ärende och nu är vi äntligen hemma igen. Älskling står framför spisen och gör en lättlagad middag eftersom vi är vrålhungriga bägge två.

Köpte förresten FRIDA tidningen idag, och jag ska verkligen dyka rätt in i den senare. För att se vad det menades med Robert Pattinson och Kristen Stewart. På förra FRIDA tidningen såg det nämligen ut såhär till den kommande tidningen (den jag har nu) NYFIKEN!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0