Jag vill ska hända.

Är det bara jag som sitter hemma denna fredags kväll? Jag är ju inte själv för älskling är här såklart, och jag är inte direkt uttråkad. Men man känner endå som att man är den enda som sitter hemma. För det är typ dött överallt. Hehe..

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men att festa varje helg har jag tröttnat på för ett bra tag sedan, jag festar knappt. Och jag har inte druckit alkohol på jätte länge.. Ser ingen mening med att alltid dricka, man kan ju faktiskt ha kul utan sprit. Och sen tycker jag att film kvällar, bio, myskvällar kan vara riktigt skönt. Jag har iaf kommit in på den "riktningen" nu, eller ja det gjorde jag för ett tag sedan. Men om man inte känner för det så ska man inte göra det heller. Däremot är jag sugen på äventyr och så i mitt liv. :) .. Har gjort en hel del nu i sommar, och mer ska det bli! Även längtar efter saker som jag vill ska hända i mitt liv.

Här är en del av det.


Ut och resa.


Åka till London, som jag velat göra ända sen jag var liten.


Åka till Hollywood och träffa kändisar ;)



gifta sig en vacker dag.


Få mitt drömjobb.


Bo i mitt drömhus.

*håller tummarna* haha.


Kommentarer
emily

sv; haha ja hon är ju skogalen :P



Härligt inlägg! Känner igen mig i texten du skrev också.

2010-08-07 @ 00:10:21
URL: http://ilame.blogg.se/
Emily

sv; aa absolut! hur länge har du och pojkvännen varit tillsammans då? :)

2010-08-07 @ 00:44:59
URL: http://ilame.blogg.se/
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-07 @ 11:16:58
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0