Sega lördag.

Vilken seg lördag det har varit. Har bara gått runt och yrat typ hela dagen och suttit vid datan. Så får se om man hittar på något sen när älskling har slutat jobba.

Jag hade även tänkt lägga upp bilder på det jag köpte igår, dock var det jätte svårt att hitta något som man bara MÅSTE ha. Men efter några timmar hittade jag faktiskt lite :) .. En topp och en tröja från h&m, en snygg kofta från gina tricot och ett par boots. Men hade även velat hitta en höstjacka, för den där jag ville ha från h&m är tydligen slut, för den finns inte kvar på hemsidan. Så jag får ge mig ut på jakt efter en höstjacka nu nästa vecka, för nu på helgen stänger butikerna så tidigt. =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0