Ush.

Jag har ett stort Historia prov, en uppsats och några uppgifter att göra till nästa vecka. O M G! Jag skyller faktiskt på mig själv, för Historia proven kunde jag göra när som helst efter den 15e juni. Men jag har bara skjutit upp och skjutit upp.. Uppsatsen verkar vara väldigt svår, eller ja, kanske inte svår men komplicerad. Jag ska skriva om något som är sant och som innehåller faktamaterial. Jag kan ju skriva något som har hänt mig men som inte innehåller faktamaterial.. Så ja, men får nog lite hjälp från läraren om jag behöver det.

Min utbildning börjar som sagt nästa måndag, och jag känner mig redan lite "nere" pga att sommaren är snart slut, inga sena kvällar längre mitt i veckan, massa plugg, tidiga mornar, prov och press. Låter inte alls lockande eller så är det bara för att sommaren slutar, tillbaka till jobb/skola. Tror det är många som deppar över det. Även om det kan vara skönt med att komma hemifrån lite, träffa sina arbetskollegor, och träffa andra nya människor så är jag den personen som tycker om att kunna göra vad jag vill när jag vill.

Men det roliga i det hela är att jag går på en utbildning som jag är intresserad utav, jag vill ju jobba i en klädesbutik. Och sen får man se vad som händer med att designa mina egna kläder, om det blir något utav det eller om det får förbli en dröm.

Menmen, nu måste jag nog börja med mina uppgifter. See ya later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0