Äntligen..

Äntligen en ledig stund! Har varit borta hela dagen och halva kvällen! Först så stack jag och älskling
hem till mina föräldrar för att hämta upp min mamma. Hon ringde oss igårkväll och frågade oss om
vi kunde köra henne till Ikea och lite sånt. Självklart sa vi. Så vi har varit i lte olika affärer hela dagen
och mamma köpte en massa saker, även jag och älskling köpte lite saker. Jag köpte även expedit hyllan
jag har velat ha länge nu. Nu äntligen har den flyttat in i vårt vardagsrum! Och fint blev det. Jag lovade
också att jag skulle lägga upp bilder när allt är klart, så jag har tagit lite bilder nu, som jag lägger upp
strax. Vi har iaf varit hemma ett bra tag nu iaf, lagat middag, monterat ihop hyllan, satt upp en taklampa
i sovrummet. Och lite annat småfix. Även varit hemma hos min bror som också hade köpt nya möbler som
han jätte gärna ville visa oss. Känns som om alla förnyar sitt hem, hehe.. Men det är så himla kul! Visst?

Lägger upp bilder strax!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0