Sådär ja..

Sådär ja, då har man varit hos vetrinären med kattungen, och jag har även hunnit
dammsuga och sånt nu. Vi ska sticka iväg snart igen, så jag kommer inte hem
förrän ikväll. Jag ska nämligen göra en sak, vad det är får ni se. En liten överraskning! =)

Kattungen mår rätt bra nu, den ligger och vilar lite, men för en stund sen hoppade den
runder här med sina syskon och hade jätte kul. Så det glädjer mig att han är glad även
om man har ögoninflammation. Och det som glädjer mig ännu mer är att det har blivit
bättre med ögat över natten, men vi åkte ändå till vetrinären och fick ögonsalva, som han
ska ha tre gånger om dagen i några dagar. Jag älskar mina katter och vill verkligen göra allt för dem. ♥

Nej, nu ska jag nog byta om. Tog värsta slappe kläderna till vetrinären, men tänkte ta något
annat nu som jag ska ha på mig. Hörs senare ikväll! Ha en bra dag!


Jag just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0