Söndag.

Då var det söndag igen, ush vad tiden går fort. Vill inte!! Imorgon börjar jag praktisera, hoppas det är kul där.
Ska nämligen praktisera i en djuraffär, jag älskar ju djur så det kommer väl bli kul! =)
Idag ska jag göra lite för mig själv, dvs duscha, smörja in kroppen, fixa mina naglar, hårinpackning m.m.
Måste ta hand om sig själv, hehe..
Dock så har min ansiktsmask tub tagit slut, så måste skaffa en ny. Den jag hade var jätte bra,
den kom från The Body Shop, och var riktigt bra faktiskt. Så funderar på att köpa en likadan, eller så
provar jag på något nytt!
Om ni vet någon jätte bra ansiktsmask så skriv gärna ner den! :)

Nu ska jag dricka upp mitt glas oboy sen ska jag och älskling se en
thriller film, whooo! hahah.. Hörs lite senare! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0