Go kväll

Gokväll mina söta läsare!
Har varit borta hela dagen med älskling, vi har varit på Väla,
Ikea och jysk. Köpt en massa saker, så vi fick knappt plats i bilen. Haha..
Vi kom hem vid 7tiden, och började direkt fixa med allt vi köpte. Medans älskling
monterade ner vår bokhylla (vi har köpt tv bänk och ska inte ha bokhyllan mer)
så tvättade jag rutorna efter att ha julpyntat dem med spraysnö. Det satt som tusan, men
jag klarar allt ;) haha! Skurade ner hela fönsterkarmen och allt också! Bytat gardiner, tagit
ner nästan all julpynt, satt dit nya blommor på fönsterbräderna. Och en massa annat!
Är ännu inte klar, men vi var tvugna att ta lite pause. Skallen hinner inte med längre.
Nu är jag bara ute efter några fåtal saker till, sen så är jag nöjd!
Jag hade velat köpa en Expedit hylla, den mellan stora. Ett svart långt cd-ställ,
(har redan två mörkgråa men vill ha en svart till) Lampor till storarummet i fönstret.
Samt nya gardiner till storarummet.. Och visst ja, en ny datastol!! haha!

Jag och älskling har även shoppat lite idag också, alltid kul! Visar bilder
på det imorgon! Hinner inte idag tyvärr. Nej, nu måste vi fortsätta, eller
om vi sätter på en film istället och bara slappar, och tar resten av fixandet
imorgon.. Låter lockande, men hatar när det ligger saker överallt i
hela lägenheten, får panik !!
Vissa festar en lördag som denna, men vissa sitter hemma
och putsar fönsterna och monterar ner bokhyllor. HAHA! =)

Ha det super! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0