God morgon!

Kolla kolla kolla!! Klockan är 10,28 och jag är vaken! Hallelujha moment!
Haha.. Jag vill faktiskt ta vara på dagen, inte sova bort dagarna längre.
Så nu ska vi äta frukost, sen drar vi ut. Ska fika med älskling och kolla runder
lite på väla och andra affärer. Måste skaffa nya gardiner, vill ner med julpyntet!
När vi pyntade innan i december, så sprayade vi på sån jul snö på fönstren, wiho
det är så kul att tvätta bort nu! NEJ! haha! Men då är man iaf sysselsatt i några timmar.
Jag väntar med att hämta ut mina paket från Nelly, jag får pengar igen den 25e
så då hämtar jag ut dem! Visst, jag kan ta ut dem nu. Men känner att jag behöver köpa
annat istället just nu, som te x gardiner osv. Men ja. Jag hoppas ni får en jätte bra lördag!

Förresten, fick en kommentar av en som heter Monika, hon skrev att
jag inte skulle påstå att jag tar hand om min hy för att jag använder Nivea.
Mitt svar till det är, - att ta hand om sin hy är att göra ansiktsmask, och allt
det där andra, samt att smörja in den med Nivea som jag då gör.
Jag tar hand om min hy. Då jag gör allt det där man ska göra!
Jag har alltid smörjt in mig i Nivea, och har alltid haft fin hy. Då
menar jag att jag inte har torr och dålig hy. Eftersom jag smörjer in mig.
Hoppas du förstår nu vad jag menar iaf.



Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: okejokej, nice ^^

2010-01-16 @ 11:17:43
URL: http://decevven.blogg.se/
identity

Härlig header :D

2010-01-16 @ 11:26:12
URL: http://id
identity

Härlig header :D

2010-01-16 @ 11:26:42
URL: http://identity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0