Natt

Hej igen på er. Klockan är jätte mycket så förväntar mig inte att någon läser just nu?
Iallafall, har precis varit ute med Kim och lekt som fan med hans bil. Kallade sen dit Billy. Och sen
så var där fler som lekte också, så det var kul! Nu sitter jag hemma och värmer fötterna som är så
kalla att jag kunde knappt böja tårna! Ajaj! Är även en aning snurrig i huvudet eftersom det blev
att man körde runt och runt ett tag. Haha!

Såg även The Notebook för första gången idag, jag vet vad ni tänker just nu,
"hur kan hon inte ha sett den tidigare?" jo, för att jag har kommit på den sen glömt
och så om igen nu i några år. Snacka om att man kan vara glömsk! Men gud så bra den var!
Sjukt gullig, romantisk och sorglig! Har också börjat inse nu att Rachel McAdams som spelar
Allie är en sjukt duktig skådespelerska! Hon har även varit med i Mean Girls, The family Stone,
mfl! Riktigt duktig!
För er som inte sett The Notebook, SE DEN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0