Störigt

Blogg.se är riktigt segt idag alltså! Eller så är det bara hos mig?
Aja, hej på er alla! Förlåt för att jag inte har skrivit ngt idag, det är för
att jag har haft fullt upp med kattungarna och lite andra ärende. Dem stackars kattungarna
har fått någon sorts ögoninflammation, så dem blir geggia i ögonen och ibland så
kan dem inte ens titta. Så har behövt tvätta deras ansikte och sånt flera gånger.
Tycker så synd om dem. Det konstiga var att det började med en kattunge, sen blev
det två, sen tre.. Och nu har alla 6det. Som tur är så har det gått bort en hel del nu, och
dem verkar vara gladare och piggare. Just nu ligger dem och sussar så sött med varandra.
Själv så ska jag städa och sånt här hemma, det blir ofta men det behövs när man har många katter.
Är så himla trött på vintern, mörkt hela tiden.. Vår kom NU!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0