Super!

Hemkommen efter att ha sett Eclipse på bio och sen käkat ute och pratat en massa med älskling.
Jag tyckte verkligen att Eclipse var skit bra, älskling tyckte att den var bättre än de andra två. Haha.. Men jag tycker såklart att alla är bra, jag menar. Twilight var ju första filmen, då man fick se vad alla var för något, bakgrunden, och vart de kom ifrån. Andra filmen New Moon är mer sorg då Edward sticker och Bella försöker göra allt för att hålla kvar honom i sina tankar, då han bara dyker upp när något allvarligt händer. Sen i slutet så säger Edward att han aldrig kommer lämna hennes sida förräns hon säger att hon ska göra det, och han även friar till henne. Och nu tredje filmen Eclipse, jag vill inte säga för mycket, för då kanske jag avslöjar en massa.. Men man kan väl säga att många svar sägs, och att man vet lite mer vart alla står och så vidare.

Hade lätt velat se Eclipse nu direkt igen för den var så bra.. Men det blir nog lite väl dyrt att se den på Bio flera gånger.. Fast denna gången fick jag gratis företagsbiljetter från tv1000. Då jag vann den där tävlingen fast kunde inte komma dit, så fick ett tröstpris. Blev jätte glad när de kom på posten häromdagen, bokade platser direkt på SF. :)

Nu ska jag och älskling bara ta det lugnt, jag ska även fortsätta kolla Beverly Hills 90210 då jag nyss fått reda på att Brenda Walsh (Shannen Doherty) inte är med längre i serien, hon var bara med från 1990 till 1994, så jäkla tråkigt. I serien säger dem att hon flyttar till London då hon fick jätte bra roller i olika drama kurser osv. Men i verkliga fallet fick hon sparken från Beverly Hills producenten Aaron Spelling då hon inte kom överens med några av sina motspelerare/motspelerskor i serien.

Men tycker endå det är sjukt att hon inte ska vara med ALLS längre för det? .. Hon har endå en väldigt stor roll i serien, det är ju familjen Walsh det handlar om.. Menmen.. Tragiskt iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0