Varför?

Åh, jag kan knappt se Beverly Hills nu när Brenda Walsh (Shannen Doherty) inte är med längre :/ .. Det känns helt fattigt och tråkigt nu, sista avsnittet av säsong 4 så säger hon till Dylan - jag stannar inte borta för alltid, ge mig något att komma tillbaka till.. Och sen bara försvinner hon från serien!! STÖRIGT!! Varför kan dem inte ordna upp bråken som händer bakom kulisserna för? måste de vara så kalla mot varandra och bara sparka ut människor från serien? hon hade en viktig karaktär i serien och den gjorde mycket, nu när hon inte är där så känns hela serien meningslös.. Den ska ju handla om tvillingarna Brenda och Brandon Walsh.

Finns tyvärr inget att göra nu med det, men jag har tappat lite av intresset på att se Beverly Hills. Det är bara inte samma sak längre..



Här på dessa bilderna kan man se att hon har verkligen förändrats genom åren.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0