Boken Eclipse.

Jag läste som sagt ut tredje Twilight boken Eclipse för ett tag sedan, och jag blev faktiskt lite besviken i slutet av boken. Jag vill inte avslöja något för dem som inte har läst den och så.. Men att Bella kommer så nära Jacob nu, och inser att hon tycker om honom också. När jag läste en massa om dem två blev jag så arg att jag ville nästan riva ut sidorna, haha! Men sen så blev det bättre mot slutet. Och nu har jag snart läst 100 sidor på den fjärde Twilight boken, och än så länge är allt bra! :D ..

Jag är såklart Team Edward!! ♥



Kommentarer
Maria - mode, outfits & inspiration

YEY, TEAM EDWARD ALL THE WAY! Eller vänta.. TEAM ROB! :D

2010-06-16 @ 00:55:07
URL: http://mmiaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0