Vad gör man en dag som denna?


Vad gör man en dag som denna?


Själv satt jag inomhus hela dagen och började pyssla lite.. Och som ni ser
så ville jag göra min egen twilight tröja.


Ville även lägga till texten som finns på detta Twilight halsband. Tröjan jag skrev
på var en gammal Gina Tricot tröja.


Använde mig utav dessa pennor, en tjock och en med jätte tunt stift.


Klipp klipp klipp.


Klistrade på den avklippta biten på ett svart h&m linne.


Resultat! :D ... Det som blänker lite är limm som inte torkat än.

Jag är faktiskt väldigt nöjd! :D Detta tog mig nästan en hel dag.
Den där texten "and so the lion fell in love with the lamb" har jag
inte fixat ännu, men vi får se om jag fortsätter göra några saker till på
mitt linne. Men just nu så får det bli såhär.


Förstår inte varför mina inlägg inte publiceras när jag väl trycker på "Spara & publicera" får trycka två gånger, sjukt störigt!!


Kommentarer
simone

får trycka två gånger jag med, haha weird ;D

2010-06-08 @ 16:14:04
URL: http://fattybom.se
Patricia

Om inte ditt inlägg syns direkt så tryck på F5 :)

2010-06-09 @ 19:59:34
URL: http://ciaflickan.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0