25års kalas!

Kom hem för ungefär en timme sedan, har varit på min storebrors 25års kalas idag. Han fyller egenligen år imorgon, men kalaset är såklart idag. (: Det bjöds på mycket olika maträtter, samt tårta och kakor. Och även trevligt folk man träffade på som man inte träffar varje dag. Så ibland är kalas väldigt bra på den delen också, haha! Köpte även en jätte fin blomma i kruka, samt choklad till mamma, eftersom det är mors dag, hon blev jätte glad! :)

Nu ikväll ska jag och älskling bara ta det lugnt, ska även planera lite inför torsdag, eftersom vi ska till Malmö och få dessa gratis biljetterna till Twilight Fan Event i Stockholm! Undrar bara när vi ska köra dit, om det blir dagen innan eller jätte tidigt på natten/morgonen, eftersom det öppnas kl 8. Det ska bli sjukt spännande iallafall! En dröm i uppfyllelse, och absolut en perfekt studentpresent till mig själv! (:

Men nu ska jag nog ringa och beställa lite mat, orkar inte göra någon middag idag. (; höhö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0