När jag hör din röst.

Jag läste ut första Twilight boken (Om jag kunde drömma) iförgår och började såklart läsa direkt på andra boken (När jag hör din röst) och nu har jag kommit en bra bit, nästan 206sidor har jag läst nu. Och dem är skit bra! Vill läsa hela tiden typ. ;) Men frågan är om jag vågar läsa tredje boken, eftersom filmen har inte bio premiär förrän 30juni, och om man läser boken nu så kanske man fördärvar all spänning. Ush, jätte svårt. Men denna boken jag läser nu kommer inte ta en månad till att läsa, hehe. Jag läser ju flera gånger om dagen. Så ja, jag vet inte vad jag ska göra efter jag läst ut denna boken, ska jag sticka iväg och köpa tredje boken, eller ska jag vänta på filmen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0