Skönt.

Har precis duschat med älskling, superduper skönt var det, känner sig så fräsh och ren igen, hehe =)
Nu sitter vi bara här vid datorerna och slappar, senare ikväll ska vi hem till mina föräldrar och kolla på Twilight filmerna, ska bli mysigt! Ska även köpa lite godis till mig och älskling som vi ska ta med oss. Annars händer det inget speciellt idag. Nu på eftermiddagen ska nog bara ta det lugnt, har precis städat här hemma, så det är avkryssat i Att Göra listan, haha! Vi får se vad vi gör. Tråkigt att bara sitta hemma kanske. Men det är så trist väder så man känner inte för att gå ut heller direkt. Helt mulet och grått =/ sommar, vart är du?

Menmen, nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen eller soffan för att läsa klart Twilight boken, så mamma kan låna den. Höhö! See ya!



Kommentarer
A-K

Hej hej :D Jättesöt, rosa blogg du har! (;



Jag har försökt att lägga in en bild i min blogg, precis som du har här, i kommentarsrutan men jag fattar inte vilken adress man ska ha. Jag har laddat upp en bild i min blogg men vad är adressen? Är det det som står i webbläsaren? Måste storleken vara det angivna i "designadinblogg"?



Jag vet att du inte är en designer, men jag frågar dig för säkerhetsskull, om du skulle kunna hjälpa mig? (;



L.O.V.E

/Ann-Kristin

2010-05-15 @ 20:23:17
URL: http://ankislife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0