5 april

Redan den 5e april, helt sjukt vad tiden går fort. Och nästa månad fyller jag 22 :) Glöm inte och gratta mig ;) höhö!
Vet ni vad jag har sysslat med sen igår kväll? Det börjar på M och slutar på åla? japp, det stämmer jag är i farten igen och har denna gång målat hela sovrummet, för över ett år sen så målade vi en fondvägg men jag har alltid velat måla hela sovrummet för jag hatar dem fula vita väggarna, men tog inte tag i det förräns igår! Så har hållt på med det.

Igår var min första dag på det första jobbet, var där bara i tre timmar och det gick jätte bra. Man får ju börja lite lugnt annars blir mer ännu mer slutkörd än vad jag var, haha! Var jätte trött när jag kom hem så låg i soffan och kollade på Big Brother 24/7, men somnade inte! Imorgon blir det jobb igen, och istället för tre timmar så ska jag vara där i fyra timmar, men jag tyckte det var jätte kul så det är ju bra. Det ska ju inte vara tråkigt att gå till jobb för då blir det inte kul. Så det känns hur bra som helst att få jobba där :) Och jag hoppas att jag kommer trivas jätte bra i fortsättningen också!


Såhär såg det ut när jag målade fondväggen för lite mer än ett år sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0