10 februari

Åh, vilken seg morgon det har varit! Och sen att jag har lite huvudvärk, varför har jag såna spänningar i huvudet varje dag? Jag har aldrig haft det innan! Förstår det inte, är det vädret? Eller är det att jag somnar sent på nätterna? Håller ju på att försöka lägga mig i tid men det är lite svårt ibland, speciellt om man läser en bok och kan inte sluta läsa, haha! Får skärpa mig lite på den fronten!

Grått och trist väder idag, så får se om det blir någon långprommenad idag eller inte. Och sen beror det också på om huvudvärken försvinner, blir ju typ bara värre om man går ut i det kalla vädret och spänner sig, och med spänner sig menar jag ögonen.. Att det kan vara sånt konstigt starkt ljus ute som gör det bara värre.

Hade tänkt ta en Ipren nu och sen rita litegrann.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0