16 februari

Hejsan svejsan, hoppas allt är bara bra med er, själv så sitter jag ensam hemma och bara tar det lugnt. Tror inte att jag ska göra något speciellt idag, mer än att göra ett litet ärende senare, samt ringa några telefonsamtal. Ska nog även ge mig ut på en prommenad senare, måste ju röra på fläsket. ;)

Min stora syster ringde och frågade mig innan om jag och Billy ville passa Julia denna helgen, men eftersom vi kanske redan har andra planer så vet jag inte riktigt om vi kunde.. Men både jag och Billy är jätte glada för Julia, hon är så himla söt och kär! Samt att hon är glad för oss också! Men eftersom älskling inte är hemma just nu så kan jag inte prata med honom om det, så får höra med honom sen.. Visst det hade varit kul att passa den lilla sötnosen, och det hade Billy också tyckt. Men vi får som sagt se vad som händer. :)


Billy och Julia, julafton 08



Billy och Julia, julafton 07

Jag och Julia, julafton 07


När Julia bara var en liiiiten bebis. ♥


Och här är en ny bild på vår lilla prinsessa. :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0