Hamburgare.

Älskling var sugen på Hamburgare med bröd, så det blir det vi har till middag ikväll. Jag ska även göra kladdkaka till efterätt, mums! Blir väl att man ser på någon mysig film sen också.

Måste även ta tag i min träning! Man kan ju inte bara sitta och äta en massa onyttigheter och tro man får sin smidiga och fina kropp.. Men vågar inte träna för jag är lite förkyld, vet att man ska hålla sig ifrån träningen när man har feber.. Men jag inbillar mig så lätt att jag är sjuk när jag egentligen inte är det. Tar tempen rätt ofta men den visar inget.. Men ja, jag är lite små löjlig.. Vid denna årstiden så är ju alla förkylda, mer eller mindre. Så tycker mer om att träna när det blir lite varmare..



Kommentarer
beatrice

finns inget skönare än att jogga i vinterkylan =) så friskt och skönt. (om man nu inte är lat som jag är nu, haha)

2011-01-12 @ 20:46:50
URL: http://beaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0