Ett måste.

Fyfasiken vad jag grät igår kväll, och nej det var inte för något bråk eller så, utan för en film!! En film som berörde mig så mycket som jag aldrig trodde var möjligt. Det är så fantastiskt när dem verkligen lyckas med en film så att man lever sig in i den och känner varenda känsla i kroppen. Man skrattar, man blir helt pirrig i magen, man sitter och ler som ett fån, och gråter.. Och visst det är en film, MEN den tanken slår aldrig en för man är så inne i filmens handling, att man fortsätter tänka på filmen långt efter den är slut och även dagen efter och dagen efter det. En film som verkligen berört mig på alla sätt och vis. En film som man kan gå runt och tänka på om och om igen, och varför hände det? och varför var det så? osv. Helt otroligt!

Jag rekommenderar verkligen ALLA att se Message in a bottle. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0