Jahopp

Jag förstår inte hur folk kan ta åt sig allt man säger, fast att man inte säger det till DEM. Typ om jag har en åsikt om något så är det taskigt på alla sätt och vis, medans andra får säga och tycka vad de vill. Men om jag gör det är det värsta skandalen. Men sånt är det väl.. Börjar bli lite trött på detta stället och känner stort sug att flytta. Men aldrig mer en lägenhet, utan antingen ett radhus eller ett hus, så slipper man bli störd på samma sätt som man kan bli här, sen att man slipper att ha allting gemensamt, för det funkar ju inte så bra med det. Eftersom vissa skiter i vilket medans andra vill ha det fint och hem trevligt. Så då är det lättare om man flyttar till ett eget, så kan inte en jävel säga något. Och så slipper man ha långa utdragna disskusioner mitt i natten med vuxna människor, som inte verkar förstå vad man säger till dem.

Som ni märker så är jag rätt så upprörd. Men det är för att jag ogillar när människor tar åt sig saker som man säger, att allting handlar om dem typ. Sjukt störigt. Men det finns ju tyvärr folk som är känsliga och tror att allt kretsar runt dem.

Och sen en annan sak, vissa personer snackar skit om andra men sen så fort man säger något om den personen som man har hört från någon annan då blir det ett jäkla liv. What goes around comes around. Och sen att folk tar upp gamla saker som dem säger att dem inte stör sig på fast dem fortfarande drar upp det efter lång tid, är rätt jobbigt. Men om jag svarar eller disskuterar om dem gamla grejerna som dem har tagit upp då är det plötsligt jag som har dragit upp det..

Ush ja, what to do? höhö.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0