Scrapbooking

Sen jag scrapbookade en jätte fin tavla som present till min bror och hans fru på deras bröllop, så har jag totalt fasstnat för scrapbooking. Det är SÅ roligt och verkligen tidsfördrivande. Igår fyndade jag lite grejer från Second Hand och piffade upp dem. :)



Satt på band och rosetter.



Blev jättenöjd.



Även tråkiga krukor kan man göra lite små söta, haha. Får se om jag gör något mer..


Denna ask var så himla söt, bandet som går runt om samt den vita blomman fanns där redan. Men jag satte dit lite text och en rosett. :)



Resultat. :)



Så fina detaljer det är på denna ask, riktigt fin!


Kommentarer
Malein

Det blev jättefint :) Vart har du hittat dom bokstäverna på boxen? :)

2011-06-11 @ 22:49:38
URL: http://memalein.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0