Sötnosarna!

I fredags var jag och älskling och hälsade på min storasyster och hennes familj! Det var ett bra tag sedan jag såg dem sist, så det var jätte kul! Och eftersom jag hade kameran med mig då vi tar bilder på lägenheten när vi renoverar så passade jag på att ta bilder på sötnosarna! :)

Och igår så jobbade jag mellan 11:45 - 19:00, och direkt efter jobb åkte vi hem till mina föräldrar då dem skulle bjuda på middag. Även min storebror och hans fru var där. :) Så det var trevligt, och väldigt god middag! Och resten av kvällen spenderades med älskling i vår nya lägenhet. Vi renoverar för fullt och det är riktigt skoj faktiskt att se alla förändringar! :)

Kommer självklart visa bilder på lägenheten sen! För och efter bilder!
Men här kommer lite bilder på min systers barn ♥


Evelina & Julia ♥


Elias, Josefin, Evelina & Julia ♥


Julia & Evelina ♥


Julia ♥


Elias & Josefin ♥


Jag & Billy ♥


Min & Billys sötnos Julia ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0