Varsel.

Jag är inte den personen som läser böcker egentligen, som till exempel i skolan när man skulle läsa en bok så var det de värsta jag visste. Men jag har faktiskt läst ut några böcker och tyckt att det har varit perfekt när man ska lägga sig, för man blir helt nerdrogad, haha! Några böcker som jag har läst är bl a Twilight, och tycker de är jätte bra! Och även någon Harry Potter bok, men jag föredrar alltid filmerna.. Men nu fick jag sån enorm lust att läsa Varsel (Original titeln The Shining) av Stephen King. För det är hans version av filmen jag gillar starkt! Den första filmen som Stanley Kubrick regisserade är inte alls bra, fast den är en klassiker med "Here's Johnny" Haha! .. Men det är inte lätt att få tag på denna bok, men min syrras sambo har den och jag fick låna den. Men hade ändå velat ha en egen. Men ja, får se hur det blir med det.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0