1 vecka.

1 vecka sedan idag Paul Walker gick bort i en tragisk bilolycka som bara INTE fick hända men gjorde det ändå.
Fortfarande ledsen och chockad över det, försöker lägga det bakom mig men svårt när han är den första jag tänker på när jag vaknar, och den sista när jag somnar. Försöker själv förstå varför det hände, det dyker upp något nytt varje dag om bilkraschen på nyhets sidorna som undrar precis samma sak ..
Jag tänker ibland som såhär också för att det ska vara lite "lättare" att gå vidare, att han dog i något som han älskade. Så bil kär han var och älskade att köra och åka i snabba bilar så var det tydligen hans öde att även dö i en bil också.. Men hur som helst så är det tragiskt som fasiken och jag önskar han var kvar och kunde fortsätta inspirera folk som han gjorde, finnas där för sin familj och dotter, fortsätta spela in Fast and Furious 7 filmen, liksom att finnas kvar och inte lämna ett så stort tom hål som han gjort.
♥ Paul Walker - Forever in my heart. ♥
 
 


Kommentarer
Malin , Gravid med tvillingar

Usch så hemskt :/ kram

2013-12-08 @ 16:21:48
URL: http://malinhedblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0