Söndag.

Om 3 dagar är det vårdagsjämningen, och det är snö ute och det förväntas komma ännu mer.. Hur sjukt?
Det är exakt 2 veckor tills sommartid börjar! Och om man tittar ut så kan man inte riktigt förstå det.
Kan den här snön bara försvinna, varför ska den alltid komma så olämpligt, den kom först lagom till 1e advent, och sen försvann den precis innan Julafton. Jag menar, då kunde snön ligga kvar mer än gärna. Men nu ska den bort! Håller ni inte med mig?
 
Aja, slut tjatat om det. Tror endå inte att snön försvinner ju mer jag tjatar även om jag hoppas på det.
Igår så var jag, Billy och Isabella hos min storebror Andreas och hans fru Amna. Billy hjälpte Andreas att måla deras sovrum och lite sånt. Och som tack för hjälpen åt vi middag där och hade det trevligt. Blev även bjudna på fika när vi kom dit.
 
Rummet blev jätte fint och nu har de även köpt lite saker till deras bebis som förväntas komma den 10e juli. Så spännande! :) .. Det är deras första barn så det är jätte kul för dem, och de är så ivriga och uppspelta över det precis som jag och Billy var när vi väntade Isabella. Men det är ju en spännande tid så man kan inte vara mer än överlycklig och förväntansfull.
 
Isabella har verkligen blivit hemmakär, hon älskar att få vara hemma hos sina egna saker, för varje gång vi åker bort längre stunder så blir hon så ledsen och får typ ingen ro när hon är trött, så hon lyckas inte somna några längre stunder. Och så fort vi kommer hem så somnar hon direkt, redan i bilen på vägen hem somnar hon. Så vi får ta det som att hon försöker säga till oss att vi får vara hemma mer och inte vara borta så länge.. Och det är väl bara till att göra som hon säger.. Allt för att lilltjejen ska vara nöjd och må bra.
 
Billy är iväg och jobbar och kommer inte hem förräns lite senare på eftermiddagen. Så jag och Isabella har inte så värst mycket att göra under den tiden tyvärr. Men vi får se vad dagen har att erbjuda :)
 


Kommentarer
Mormor

Nä inte mycket att göra åt denna snön, bara att gilla läget (not).
Men det är ju skönt att det är snart vårdagsjämning för då känns det ju ändån som att våren är på G =)
Ja lilla Isabella vet hur hon vill ha det, hon känner sig tryggast att vara hemma bland sina dofter och ljud som hon känner till.
Önskar er en skön söndag!
Pussa och Krama om Isabella från mormor.
Älskar er <3

2013-03-17 @ 11:20:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0