Får man se.

Jag hade inte tänkt ha någon bjudning idag, utan de som vill komma och gratta mig får jätte gärna göra det. Jag har iallafall förberett med kakor om det skulle komma lite besök. :)
 
Lite roligare att ha det såhär så blir det mer spännande vem som kommer. Annars har jag själv inte planerat något, men frågan är om någon annan har gjort det, haha! Nä, men får se vad som händer. Just nu tar jag bara det lugnt, och Bella tittar på barnkanalen och chillar hon med. Känns fortfarande helt cp i munnen där tanden var, frågan är hur länge det kommer kännas sådär och när man kan börja äta på den sidan igen.. Får hoppas att det läker ihop fort.
 
Nä, nu ska jag fortsätta med absolut ingenting. Billy städade hela huset igår så det slapp jag idag. Han slutar klockan 4 idag, så lite ensam känner man sig.. Inte så värst kul när man fyller år, att vara ensam.. Men han jobbar ju som tur är inte så länge idag.
 
Ha en bra onsdag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0