Dagens.

Först vill jag säga att Bella har inte varit så lätt att ha med att göra nu inatt! Visst, det kunde varit värre. Hon vaknade i natt och var jätte gnällig, så gav henne lite mat och då somnade hon om direkt. Men senare vid ca halv 7, hade hon bestämt sig att om inte hon kunde sova så skulle ingen annan göra det i heller. Men min storasyster var snäll och tog henne en stund på morgonen så jag fick sova lite. Min storasyster är nämligen här ett par dagar så det är skönt att få lite hjälp och sällskap =) ..
 
Syrran åkte in till min storebror och hans fru i stan sen, och jag ringde och frågade mamma om hon ville följa med till Väla. Då jag hade ett litet ärende där idag *hemlis* (berättar senare) och sen passade jag och mamma på att titta i lite butiker vilket alltid är skoj. Jag fick handlat Halloween grejer till festen nästa vecka, och Bella blev lite bortskämd av sin mormor med lite kläder. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0