Vintertid börjar.

Dagens "tabbar" ;)
 
Imorse vaknade Bella kvart i 8 (fast egentligen kvart i 9, då hon oftast vaknar, om inte lite senare) Antar att tidomställningen inte var så lätt för henne heller... Billy gick upp imorse och tog henne så jag fick fortsätta sova.
 
Jag vaknar till några gånger och tittar på klockan och jag VET det här med vintertid nu så jag tänkte att jag kunde sova ett tag till innan Billy skulle köra iväg till jobb...
Så klockan halv 10 gick han in till mig för att säga hejdå, fast han trodde att det var halv 11.
Så jag bara
(Jag) - Klockan är halv 10...
(Billy) - Jaaa, jag vet sa han.. Men du vet, vi ska köra lite ekonomiskt...
(Jag) - eh, va? ska du sticka en hel timme innan du börjar?
(Billy) - va? SEN kopplade han och sa - Åååh, det menas med att jag har varit vaken sen kvart i 8... Så då sov du inte till kvart i 9, sa han till Bella.
(Jag) -Ja sa jag, jag sa igår kväll när vi gick och la oss att vi skulle ställa om klockorna, men du bara nä det tar vi imorgon bitti.
(Billy) -Haha, jag vet.. Åååååh, fan vad störigt!
Och så skrattade han åt sig själv medans han gick ut och tittade på sin mobil efter att ha trott att jag hade ställt min mobil klocka fel för att lura honom, vilket jag inte gjorde. Och så sa han då att det var därför hans alarm inte hade ringt än.. hahaha.. ja det var väldigt roande i alla fall. =)
 
Nu börjar vintertiden, och jag hoppas att det blir en underbar höst och vinter.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0