Förkylning, kalas och heminredning

I veckan har jag och Billy blivit riktigt förkylda, men som tur är så mår vi mycket bättre nu och Bella har inte blivit smittad, puh! Det har varit täppta näsor, seg och ont i kroppen, illamående och huvudvärk. Min pappa kom hit nu i veckan och har hjälpt oss att sätta upp en Fondtapet i vårt sovrum, det blev riktigt snyggt och vi kunde inte vara med nöjda! Och innan dess så tapetserade vi även några vådor bakom tv,n som numera sitter på väggen. Vi har även satt upp panel i hallen som jag har målat. :) .. Så det har hänt en hel del i hemmet bara för att jag har ändrat stil i vardagsrummet, och även för att det är så trist med bara vita väggar så därför fick det bli lite färg i rummen här.
Men det är ju så när det är nybyggt, allt ska vara neutralt och om man vill ha annan färg så får man fixa det själv. Och nu har vi faktiskt bott här i 3månader, att för 4månader sen var inte ens vårt hem färdigbyggt! Sjukt att tiden kan gå så snabbt. Kändes som vi flyttade in förra veckan. Eller nja, kanske inte riktigt men nästan.
 
Idag har vi haft kalas för pappan/mannen i huset, han blir hela 24år på tisdag så då blir han lika ung som mig.
Vi har haft hans mamma och mormor här, samt en helt drös från min familj med deras familj. Så vi har varit 18personer varav 5 barn och 2 bebisar (Bella och Ajdin) som surrat, ätit tårta och kakor, och haft det väldans trevligt! Vi träffar inte Billys mamma och mormor så ofta så det var kul att de kom. Och det blev även bestämt idag att min kära stora syster ska komma och vara här i ett par dagar, yey! Vi ska köra och hämta henne imorgon och ska då även passa på att kolla på deras nya hus.
 
Bjuder på lite bilder från idag.
Billy med 2 av min stora systers döttrar Josefin och Julia.
Bella tog en liten tupplur.
Billy tänder lite värmeljus.
Strumpbyxorna åkte av när moster Therese byta blöja. Och här är Bella och sin mormor Krille.
Bella och morbror Krille.
Min ögonsten!
 
Visar bilder imorgon på vårt sovrum =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0