Helgen.

Det var egentligen bara från fredag till lördag min bror, hans fru och deras son skulle stanna, men de stannade faktiskt hela helgen. Så vi har haft en underbar helg med mycket snack, skratt och bebis mys! =)
I fredags innan älsklingen kom hem från jobb och innan min bror med familj kom, så storstädade jag hela huset här och tvättade några maskiner. Bella var duktig (precis som vanligt) och satt antingen i sin gå stol och tittade på eller så satt hon nere på sitt täcke och lekte med sina leksaker. =)
Och när folket kom så stack vi till affären för att handla lite saker till middagen vi hade planerat. Och handlade även lite godis (mycket) haha! Avnjöt sen middagen, och därefter mer snack och sådär innan det var dags för en film. Såg en komedi och åt en massa godis. Jätte mysigt!!
På lördags morgonen så funderade vi på vad vi skulle göra, det har ju varit jätte härligt väder i helgen, väldigt kvavt dock, trodde den tropiska värmen hade dött ut, men icke! Så vi hade lite olika förslag men det blev att vi stack till stan och gick runt. Det var länge sen man var där nere och gick, för det brukar alltid vara att man far till Väla om man vill shoppa. Men i det fina vädret så var det bara korkat att åka till Väla. Vi gick inom lite butiker, bl a H&M, där jag fyndade 2 klädesplagg på REA, och sen köpte vi även ett klädes set till Bella, och även en fleece jacka samt 3pack strumpor.
 
Innan vi åkte hem så gick vi inom Espresso House och tog var sin varm dricka. Satt och njöt och bara tog det lugnt =) ... Åkte sen inom affären för vi hade bestämt att göra Hamburgare tallrik, så Billy blev glad när han fick grilla hamburgare (han älskar att grilla) ... Ännu en lyckad middag och sen slutade kvällen precis som i fredags. Film och godis. Det har varit en jätte mysig och trevlig helg som får göras om snart =) Allt har gått så bra. Deras son sov jätte bra här också så det var skönt.
 
Igår åkte de hem och vi for iväg till skogen, till mina föräldrar som var i stugan. För vi hade ändå vägarna förbi då vi skulle upp till min storasyster och hämta en lampa hon hade köpt till Bella (Walt Disney Princess såklart) Så vi satt där och tog en kopp kaffe och fikade lite. Då även min andra storebror Christian, hans flickvän och hennes son kom dit. Och det var även bestämt att Andreas, Amna och lilla Ajdin skulle dit också. Så vi träffades allihop och snackade en massa.
 
Körde vidare sen till min storasyster med familj, tog ännu en kopp kaffe där och snackade lite skit. Och lampan var jätte fin, dock har vi fortfarande inte satt upp den men det görs nog idag eller imorgon =)
 
Lite bilder från helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0